نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان CRM تمام مخاطبین شما را مدیریت می کند. این نرم افزار، اطلاعات مرتبط با مشتری را جمع آوری کرده و برای هر کدام از مشتریان شما یک نمایه ایجاد می کند؛ بنابراین برای شما این امکان فراهم است تا به راحتی به اطلاعات مهمی برای درک بهتر رفتار مشتریان دست پیدا کنید.
اطلاعاتی که در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان وجود دارد شامل سوابق خرید آنها، ارتباطات مشتری در کانال های ایمیل و چت آنلاین و غیره می باشد. به این ترتیب، مشتری مجبور نیست که درخواست ها و علایق خود را بارها و بارها برای شما تکرار کند. با استفاده از این برنامه ها می توانید استراتژی جدیدی برای راه اندازی باشگاه مشتریان ترتیب دهید تا آنها را وفادار نگه دارید.

برای آشنایی با نرم افزار CRM به سایت سانسل مراجعه کنید.

مزایای داشتن برنامه عملیاتی فروش چیست؟

اکشن پلن فروش و برنامه عملیاتی چیست؟

برنامه ریزی فروش چه اهمیتی دارد؟

اهمیت برنامه ریزی فروش چیست؟

اولین گام برای نوشتن برنامه عملیاتی فروش چییست؟

نرم افزار CRM چه تاثیری در خدمات مشتری دارد؟

اهمیت برنامه ریزی بر کسب و کار

مشتریان ,نرم ,افزار ,مشتری ,crm ,مدیریت ,نرم افزار ,افزار crm ,برای شما ,با مشتریان ,مدیریت ارتباط ,افزار مدیریت ارتباط

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


فروشگاه اینترنتی مناسب کالا اوج یادگیری wilbialemgi دنیای ریاضیات کامپیوتر و اینترنت به زبان ساده عصبانيت بزرگترین مرکز آموزش وردپرس و پرورش قرقاول بهترین فایل mobileo ریاضیات و کاربردها